Gr2727 evet mutlaka goturun ins birsey yoktur ama iciniz rahat etmis olur.. ya nasil anlatsam.. boyle yapistiricla bebisin kafasina elektrodlar yerlestiriyorlar bu sekildede beyindeki elektriksel aktiviteyi ölcüyorlar.. 15 dakka felan suruyor yaklasik.. 😊 baska bi belirti yoktu bizde.. burdaki doktorlar sordu banada.. kasildimi, morardimi, agladimi, salyasi aktimi gibi seyler.. ama bizde bunlar olmadi sadece gozler birden yukari kayiyordu..