Ozlem_likce ben de hiç istemeye istemeye yaptırdım simdi olsa asla yaptırmazdım 2 bucuk aylikti
Simdi illaki büyüyünce hatırlamayacak diyenler olacaktır ama bence sünnet her yasta travma
Benim hık dese meme verdigim bebegim memede sakinleşip uyuyan bebegim sunnetten sonra meme reddi yapti sadece uykuluyken geceleri emiyor :(
Pipisi çabuk iyilesti ama onla ilgili bi sorun olmadı cok sukur