Ozlem_likce sadece uyuşturucuyu iğneyi yaparken biraz ağladı sonra hiç ağlamadı, ilk çişini yaparken bile ağlamadı çok şükür 😇 işin bi de şu boyutu var, bebişler büyüdükçe doktorları tanıyıp, görür görmez ağlamaya başlıyolar 😄 bizimki şu an 15 aylık ve doktoru gördüğü an basıyo çığlığı, sünnette de başında doktorlar asistanlar bi ton insan oluyo o yüzden ne kadar erken o kadar iyi