Melegim_benim Fatoscum Delirecek birsey yok ben oglum dogdugundada verdim şu anda oglum 19 yasinda hic bir zararini görmedim ve 3 aylik kizim var onada veririyorum su nasil bi zarari varmış suyun anlamadim anne sütünün yeri baska suyun yeri baska bence
Henakiz Benim kızım 3 aylık. Doktoruma sordum, anne sütü aldığı için gerekmediğini, önermediğini söyledi. Ama “aman sakın” vs demedi ya da bir zararından bahsetmedi. Yine de kaynatıp soğutulmuş su vermenizi öneririm verecekseniz. ☺️
Fatoscum Henakiz genelde önerilmiyor hatta bir tek benimki önerdi galiba,öneri bile değil ki direkt verdi🤦♀️
pandemibebegi Bu zamana kadar vermişsin sakın vermeyi kesme. Bir kere verince çocuk alışıyor hep vermek gerekir vücudu ister diye biliyorum ben.
Heyecandorukta Fatoscum mamayi da suyla yapiyoruz sonucta o yuzden suyun bebegin vucuduna bir zarari olmaz rahat olun. Vermeseniz iyiymis cunku boş suyla karni doyar onun yerine meme/mama almasi lazim kilo alimi icin.
Fatoscum Heyecandorukta kilo alımı da iyi çok şükür,iştahı da iyi inşallah da böyle gider asla suyla doyurmak gibi bi niyetim olamaz ki 😕
menekseyagmr Fatoscum yok birşey olmaz canım içini rahat tut bundan sonra daha az verirsin anne sütü alıyorsa vermeyedebilirsin üzme kendini
Snfk Fatoscum anne sütü+mama alıyorsa da vermene gerek yok. Fazla su bebekte su zehirlenmesi yaratabiliyor. Suyu steril olmalı. Daha önceden kaynamış ılımış su olmalı.
Fatoscum Snfk su zehirlenmesi mi???nedir bu araştırıcam şimdi.Ama şimdi kesmem doğru değil sanırım çünkü vücudu artık suyu tanıyor eğer kesersem susuz kalır 😕
Fatoscum Snfk baktım şimdi de fazla mı geliyordur acaba ya,doktorumuza bunu sorucam hatta farklı doktora da gideyim en iyisi
Fatoscum _eay_ ben mama da veriyorum az da olsa,en iyisi suyu kesmek yerine azaltayım ben de 3-4 çay kaşığı veriyordum 1-2 ye düşüreyim en azından kafam allak bullak
Fundakara Fatoscum kız bende baya veriyorsun sandım ondan ne olacak bende ilaç içiriyorum doğduğundan beri bi tatlı kaşığı suyla beraber veriyorum bazen öksürüyor biraz daha veriyorum 5 ay 11 günlük
Fatoscum Fundakara ya ben panikle ne yaptığımı bilemedim bi an 😄 meğer verenler varmış ya su öcü değilmiş