Fatoscum Sakinleş içini ferah tut günde bir çay kaşığı vermeye devam et zaten onu bile tam içemeyip akıtıyorlar ben emziriyorum mesela çok şükür su yönünden bi sorun yaşamadım aksine vermediğim günlere üzüldüm. Annem veriyordu ona kızıyordum mesela ama ebemiz bile günde 1 çay kaşığı su ver hiç zararı olmaz dedi o günden beri hep veriyorum. Su vermeyin demelerinin sebebi susuzluğu kalmaz ve anneyi emmek istemez bu yüzden gelişim geriliği ortaya çıkar diye ama 1 çay kaşığı sudan da susuzluk ortaya çıkacağını pek sanmıyorum🤗