Ezgiasya ben Doğumdan sonra hiç biley yapmadan 10kilo verdim 15gun içinde . Sonra 75te takıldım. Bebeğim 61gunluk 4 5 gündür kahvaltı dışında ekmek yemiyorum arada aburcıbur kaçamağı var ama . 2kilo gitmiş demekki ekmek azaltıcaz... tatlı zaten pek yemem şekeri bi çayda tüketiyorum o da herhalde zarar etmez.