Cümleten selamın aleyküm güzel anneler☘️🤍
2-3 gündür tat ve koku alamıyorum virüs belirtileri yok sadece koku ve tat alamıyorum daha öncesinde sinüzit ve burnumda alerji vardı hava değişimi sebebiyle olabilir mi ? Test yaptırmak isterdim fakat tek belirtiyle gitmek istemiyorum bilgisi olanlar cevap verebilir misiniz lütfen ☘️🌺