zmerves bizimkide oturamıyordu ilk başta normal yattığımız büyük yastığı kanepenin köşesine koyuyordu yaslıyordum oturur gibi hani eğimli oluyor ama tam yatar değil o şekilde rahat yedi ama dik oturtmaya çalışınca hem erken olabilir hemde denge sorunu oluyor ağzını tutturamıyordum😂
istediğin kadar sorabilirsin ne demek yardımcı olursam ne mutlu bende çok araştırdım ek gıdaya erken başlıyor olunca herşeyi çat pat gidiyoruz işte😇 güzel geçer umarım bu serüveniniz