Sedanur29 ooo benimde ilk 2 ay öyleydi çok zor geçti pisklojim bozuldu o ara heleki imsanların çok yakın çevremin evin içindekilerin bana sen bakmayı bilmiyorsun yok biyeri kırık diye baskı yapması yok emzirmeyi bilmiyorsun demesi en çok sarsmıştı beni gerçekten şu gazdan ağladıpım bile oldu kimseye de anlatamıyorsun ki sırf gazdan öyle olduğunu yada onlar anlamıyor du yani o dönem geçti şimdi geçmeyen yenş bi atak