mombeto çok teşekkür ediyorum yorumun için beni sevindirdi gerçekten kimse anlamıyor ben yardım istiyorum herkes ağrı kesici şuruba takılmış zannedersin herkes doktor ben mecbır olmasam keyfümden nasıl veeyim canimiyim ben ki etrafımda ki tanıdıklarım spraktin veriyor lar fitil veryorlar uyusunlar diye brnim derdim onu uyutup keyfime bakmak deyil benim sadece sütünü tutmaması artık canımı sıkıyor ve daha demin yanımda ki bi akrabam kendisinin çocuğuda kolikti ma sırf moral bozmk için bence mama al sütüne küsmüş falan filan diyr kötü enerji saçtı işte ne yapacaksın çocuk işide şans vala bazı tanıdıklarım var çocukları 5 saat yerde ağlamaz bazılarının benimki gibi yani şans oda ama benim ki en huysuzu “buarada şuan ayağımla salıyorrum”, 😂🤫🤔