mysonmylove eymenkerem yaaa, benim oğlum da sadece mama yiyor sayılır süt çok az geliyor, kilo alımı nasıldı sizin bebeğinizin
eymenkerem mysonmylove kilo alımı güzeldi ama benim doktorum ek gıdanın mamadan daha faydalı olduğu görüşünde bu sebeple 4. Ayda basladik yaklaşık 6 7 aylıkken de mamayi sadece gece öğünü olarak verdirtmeye başladı. Gynduz sadece ek gıda ile bekleniyordu.
mysonmylove Pearly17 merhaba🌸 sulandırdınız mı peki yoğurdu, bir de her gün için yeni mi mayalıyorsunuz
Pearly17 mysonmylove sulandirmadim kendim mayaladigim için çok katı olmuyor market yoğurtla gibi. Küçük bir yere mayaladim 2 günlük yesin diye
cekoslavakporseleni mysonmylove minik kaplara tel seferde mayalayıp her gün yeni kap açarak veriliyor. Ama bence erken gibi. Tabi en iyisini anne olarak sen bilirsin. Benim bebeğim de sadece mama alıyor, sütüm 20 günlük olmadan kesildi. Bana da ver diyorlar. 5 ayını geçince arada bir çay kaşığıyla veririm belki🤷🏻♀️
Sln20 mysonmylove Bence doktoruna danışmadan vermeyin öyle şeyler. Ben 9. Aydan sonra başladım hazır mama o da zorda kalırsam normalde karışık undan muhallebi yapıyorum 6. aydan beri. Miniklerin sindirim sistemleri çok hassas şimdi olmasa da ileride zararı olabilir. Formül süt veriyorsanız belki markasını değiştirebilirsiniz. Sadece anne sütü veriyorsanız formül süt ekleyebilirsiniz. O şekilde çözseniz kilo sorununu daha mı sağlıklı olur acaba? Ek gıda için de yoğurt ve ardından sebze püresi öneririm. 3 gün kuralıyla başlarsanız alerji takibiniz kolay olur 🌸
mysonmylove Sln20 bahsettiğim mama da formül süt ile hazırlanıyor hafif muhallebi kıvamında, 4.aydan itibaren kullanıma uygun olduğu için başlamıştım ben de, yoğurt ve ek gıda için dediğiniz gibi üç gün kuralını uygulamak istiyorum ben de🌸
mysonmylove Sln20 teşekkür ederim tüm bebişlerimize inşallah yedikleri içtikleri vitamin olsun şifa olsun💕🙏🏻
Gamze43 mysonmylove onlar devamlı konusur bilip bilmediğine bosver sen doktor ne derse onu yap daha ek gıdayı midesi sindiremez 6 ay beklemek sart
Duyulurum mysonmylove 180 günün dolmasını bekleyin içiniz rahat etsin. Şu çevreden gelen yedirme ısrarını hiç anlamıyorum yaptıkları o kadar günah ki