Ceren255
benim doktorum hametanı bana yazdı ne olur ne olmaz diye, normalde kullanma pişik olduğunu görürsek benim talimatımla süreceksin 1 günde toparlar dedi. henüz bi kez geldi başımıza ve gece sürdüm sabaha düzelmişti. gittiğim doktor yaşadığım şehirde ayrı bir çocuk hastanesi de olan çok bilinen bir doktor. bana söylediklerini aktarmak isterim. ben bepanthol baby kullanıyorum, bu tarz pişik kremlerini sürekli sürmeyeceksiniz, günde bir iki günde bir sadece. hafif kızarıklık sezerseniz sadece sürekli sürebilirsiniz gün içinde. ileri seviyelerde bu tarz kremler değil iyileştirici özellikli kremlere geçilmeli. su-pamuk temizleme şeklini özellikle kız çocuklarında asla önermiyor, silerken en ufak iplik parçası kalsa tahrişe ve idrar yolları enfeksiyonuna sebep olur, bilinen doğal içerikli bir ıslak mendil markası daha güvenilir diyor.