uykusuzMoMm diyarbakırda görev yapıyorum son 8 ayda 6 kez uçağa bindik hatta en son 5 gün önce bindik kızım 11 aylık uçakta direk memede uyuyor hep. Emiyorsa sorun olmaz 6 yolculuğumuzda Memede uyuyarak geçti. Korkunuza gelince uçakta veya yüksekte olduğunu hissetmiyorsunuz normal otobüsle gidiyormuşsunuz gibi koltukta oturuyorsunuz endişe etmeyin. Zaten çocukla otur yerleş emzir falan derken siz ne olduğunu anlamadan uçak inişe geçmiş oluyor gözünüzü korkutmayın ☺️ Test falan da yapılmıyor.