uykusuzMoMm virüs çıktığından beri 2-3 kere uçağa bindim, hiç test yapmadılar. Uçağın rahatlığından sonra arabayla bi yere gitmek istemeyebilirsiniz. Çünkü ayy gidiyo ayy havadayız ayy ne oluyo diyene kadar zaten inişe geciyo. 😂😂 yükseklik korkunuz varsa koridor kısmına oturun. Bebekli yolculara cam kenarı veriliyo ben hep koridorda oturandan rica edip yer değiştirdim. Bebeğin ihtiyacında rahat kalkabilmek için. Siz de böyle yapabilirsiniz. Pazartesi günü biz de yolcuyuz 🤗 🤗