Yavrusununannesiii aynı durumu 1 buçuk aylıkken yaşadım 6 buçuk saat uyuyakalmışım aksi gibi o da ağlamadı çok kızdım kendime ama büyüklerimiz nolcak biz hiç kaldırmazdık siz çocuğu uyandırıp duruyosunuz dediler 😂 çocuğun uyuyası oluyo bazen gerçekten aç olsa yıkardı ortalığı muhtemelen 😊