[silindi] Aryam2019 çok teşekkürler benim de aklım gitti o kadar kanı görünce sabah 5te acile koştum :(( allah bebeklerimizi korusun
[silindi] Pbebek ben de aynısını yaptım. 1 gün emzirmedim hastanede sağdırdım sütümü. Kremledim. Bugün emzirmeye başladım, kusunca kan gelmedi çok şükür. Başka bir sebebi yoktur inşallah, yeter ki göğüsten olsun.. size de çok geçmiş olsun. 🙏🏻
YagmurBegum [silindi] bende yasamıştım bu durumu. Doktor emzirmeye devam et dedı bırakma emzirmeyı dedı. Lansinoh krem sürüyordum her defasında yıkamadanda emzıriliyormuş onun rahatlığıyla sürdüm sürekli. Yaralı haldelerken yıkamak dahı eziyet oluyordu çünkü.
[silindi] Dorukcumunannesi acildekiler doktoru aradı o da yatsınlar hastanede dedi. Serum bağlandı bebeğime. Ertesi gün doktor da gördü. Biraz emzirmeyin cuma günü tekrar gelin dedi doktor. Gidicez bakalım. Kusmalarını gözlemliyoruz şu an henüz kan yok şükür
HKyhn [silindi] göğsüm yara olduğu için üç dört defa da ben yaşadım bu olayı. Dr tahlil yaptı bişey çıkmadı şükür ☺️
Gfrn [silindi] ceviz kabuğunun içine bal mumu koyup göğsünde bekletir misin 30 dk kadar yara için çok etkili
[silindi] YagmurBegum lansinoh bende de var sürüyorum bazen. Üstüne kalkan mı koyuyorsunuz? Kremin Üstüne Gümüş kapak koyuyorum etkisini azaltıyor mu acaba. Dediğiniz gibi temizlemesi ayrı sıkıntı oluyor diğerlerini. Acısı ölüm gibi.. teşekkürler
gzmemr [silindi] canım benim aynısı oldu acile götürdüm bebeğimi ve midesinde ülser çıktı 3 gün hastanede yattı kuzum ...ihmal etmeyin sadece anne sütü almasına ragmen doktorlar bile şaşırdı
[silindi] gzmemr hadi yaa :( çok geçmiş olsun canım. Yarın doktora tekrar gidince sorucam bakalım ülser olabilir mi diye
MomTubamom [silindi] bebeğin bir aylıkmış kan ilacı olamaz bence acil dr a git bide eskiler çere derler doğarken bebek çere yuttuysa onu çıkartmıştır der eskiler
Adaliya [silindi] gümüş kapakları hiç bişey sürmeden kullanman lazım canım etkisini göstermiyormuş yoksa. Bende kullandım çok şükür geçti hala kullanıyorum hatta hep takılı yara olmasın tekrar diye
YagmurBegum [silindi] ben üstüne hiç bişey kapamadım. Göğüs pedini kullanmayı bırakmıştım pamuklu atletimden kesip koyuyordum
[silindi] Adaliya normalde gümüş kapağı bir şey sürmeden takıyorum ama lansinoh sürdüğümde de göğsüm kıyafetime değmesin diye gümüş kapağı da üstüne takıyorum. Krem üstüne Avent kalkanı taksam daha iyi olacak sanırım. Krem sürmediğim zamanlarda da gümüş kapağı takıcam. 😊 teşekkür ederim