Sherlock1180 herkesin aynı olmasına sevindim valla ne yalan söyleyeyim. Bir sorun var sanıyordum ama belliki genel bir şey. 3 gündüz uykusu uyuyor, acaba 2ye mi düşmem gerek diye düşündüm. Belki işe yarar. Son üç gündür 5buçuğa kadar zor uyuyor, gece saat başı ağlayarak uyanıyor. Sürekli temas halinde olmak istiyor. Nolur geçsin artık.