Uysal, gülücükler saçan, iştahlı olan bebeğim gitti bambaşka bir bebek geldi sanki. Gece deliksiz 2.5 -3 saat uyuyabiliyordu, iki gündür mümkün değil uyumuyor ağlayarak uyanıyor neyi var anlayamiyorum da dişleri kabarmış ondan mi yoksa atak dönemini var mi aranizda bizimle ayni şeyler yasayan 🙄🙄