Yigitoglum_2 canım benim oğlumda 25 aylık oda konuşmuyor soyleyebildigi bir kaç kelime var anne,baba,at,gel, CIS bunu gibi ama hiç söylemiyor aşırı nadir söylüyor Üstelik yalnız da değil evde hiç susmayan ablasida var ona rağmen oğlum böyle bir kaç ay öncee goturduk bir sıkıntı görmedi üstelik bizim ailemizde bir kaç çocukta otizm var bu yüzden korkmuştum ama şükür sıkıntı yok dedi herşeyin bir zamani var derler ya çok doğru bu aralar oğlum baya caba gösteriyor yeni kelimeler öğreniyor içinin rahat etmesi açısından emin olmak açıdan istersen götür Dr konuşur insallah sabırla beklemek gerek 🥰