Kerimelara oral tanıma döneminde suan elini emmesi illa parmak emeceği anlamına gelmiyor bende öyle düşünmüştüm çok tatlı geliyordu korkmuştum da alışkanlık olur diye sonra baktım ki ilerleyen aylarda herşeyi agzına götürüyor 😊beyni öyle hükmediyormus oral tanıma