Canmoglum- ipek_annesi inanın bugün elli kere uyandım diyebilirim sürekli dönüp uyanıyor çokta ağladı uykusu olduğu için
ipek_annesi Canmoglum- aynı şekilde bizde öyle ve bu saat oldu uykusuzluktan direniyor artık ağlıyor valla şaştım kaldım Allah hepimize kolaylık gelsin
Mavi0688 Canmoglum- o donem oluyor bi de tutunup kalkmaya baslayinca surekli uyandiracak kendini. Bi bakicaksin besikte ayakta. Zamanla kendiliginden geciyor canim biraz sabir