EgeveAlyaninannesi Mombaby yok canim elime takilmiyor okadar cok sis degil yayilmis bi sekilde benim ki
cicekkizzz EgeveAlyaninannesi bir ara sadece bileğimde aşırı ağrı oldu ama gectı kolumda hiç olmadı canım bence iyi veya kötü sanki aldırsak iyi olur
Gokce_mom EgeveAlyaninannesi benimde bileğin üst kısmında vardı bi ara baya baya ağrı yapıyordu ama şimdi geçti o şişlik bende araştırdım genelde zararsız endişe etme bence