Ya kıza neden o kadar yükleniz ki burda ne saçma postlar açılıyor kız bebeğim zayıf demiyor kızlar kilo alımı yavaşladı diyor önceki aya göre az kilo aldıysa stres olmuş olabilir bu kadar üstüne gitmeye gerek yok benim bebeğim de çok küçük doğdu napayım yani bu bebek toplu diye üzüleyim mi her bebek farklı sonuçta