Bebesaaaa çok zor ya bizde 4 ay 8 günlüğüz 1 ay sürer diyorlar vallahi 2 haftadır bittim resmen. Sürekli sallanarak uyuyor sallanma durduğu an ağlıyor bezini değiştirmeme bile izin vermiyor hep kucakta 😥 bide buralar çok sıcak kucakta terliyor karnı isilik olmuş kolumdan Bi atletle geziyoruz evde bide