Bebesaaaa Ay bu ne kızlar bu 4. Ay atağı neden böyle zorlu inanın dilim dışarda geziyorum istediği anında olmalı ya da istemediği şeyi yapmamalıyım yoksa dayak yemiş gibi lal olurcasına ağlıyor sabah 6 da eşim koşarak geldi neymiş bu çocuk niye böyle ağlıyormuş asla susmuyor 1 saniye bile yerde durmuyor beşikte durmuyor sadece kucakta gezmek istiyor bı atak be zaman biter ya da sakinleştirecek bişey yok mu ya çok zor geçiriyoruz
KubosM Bebesaaaa Bizde bugün 4 aylık olduk sizin miniğin atağı ne zaman başladı çok korkuyorum bu 4ncü ay atağından 🙄
Bebesaaaa EsraArslan4525 aynen öyle yemin ediyorum uyku da yok mama bile yemek istemiyor baş ağrısından duramıyorum ama ne uyuyabiliyorum ne bişey benden başka kimse de bakamıyor benim gibi bi başıma bakıyorum 🥺🥺
Bebesaaaa Happydef yani böyle vücudum kırgın ve yorgun vitamin aldım ki ayakta kalayım yoksa bünyem kaldırmıyor artık ölü gibi geziyorum evde 😔😔
Bebesaaaa turansmom gerçekten olacak mı inancım tükendi yani bu böyle giderse ben ne yaparım diye düşünmekten alamıyorum kendimi 😥
EsraArslan4525 Bebesaaaa Allah yardımcımız olsun benim kayınvalidem yardımcı oluyor beraber bakıyoruz
turansmom Bebesaaaa Valla benimkinden örnek vereyim, maşallah de. Atak bitti aşırı sakinlesti, uykusunu kendi kendine düzene soktu, emmeye daha cok bağlandı, kendi kendine oynamayı ögrendi ta kiii 7.ay atağına kadar sjdkdjksks
Bebesaaaa turansmom oy oy maşallah maşallah yarrabim peki ne zaman biter şuan 4 ay 15 günlük son 1 haftadır çıldırmış gibi eski sakin benekten eser yok gülmüyor bile
Kagansmother Ağlaması falan gecer de kucakta gezmek istemesi 7.5 ayligiz hala geçmedi aksine artarak devam etti 😅
Bebesaaaa Kagansmother aman yarrabi çarşafla kendime bağlıyorum yok ana kucağı aldım yok sadece kollarımda kafası arkaya dönük şekilde gezmek istiyor hanfendi afedersiniz 2 dakika bırakıp tuvalete zor gidiyorum 🙁
turansmom Bebesaaaa 35 günden olusuyordu galiba. Googlea hesaplıyor.com yaz oranin arama motoruna bebek atak haftası hesaplama yaz oradan hesapla sanırım son günlere yaklaştın😀
Bebesaaaa KubosM ay son 10 gündür aşırı şoktayım olmaz demiştim bazılarının erken başlıyor ya 3.5 ta filan oh sakin geçecek dedim ama bu ne yani bu ne gücümü tükettim ya 😔
mombeto Bebesaaaa geçiyor canım dayan güneşli günler geliyor. Ben hayatım boyunca geçmeyecek demeye başlamıştım yaşamıyordum resmen az kaldı hep de kendine geçecek