Keskeuyusamm Ben alacağım yani az yada çok yarar yarardır belki ilgisini çeker her bebek bir olmuyor ki
Woody Ozguur Ben her ay alayım diyorum Sonra youtubedan içerik videolarına bakıyorum. Sonra buna para verilmez yaaa diyorum Ve kapanıs Sonraki ay yine aynı😀
zeynepzeze Ozguur 20 aylık aslında ayı küçükken pek fazla materyal olmuyor içinde. Bu tür ürünlerin bize az gibi görünse de onlar için faydalı olduğunu düşünüyorum. En azından bir kez alın üye olmadan. Hoşunuza giderse devam edersiniz. Bebekten bebeğe de değişir birinin sevdiğini diğeri sevmeyebiliyor
Yengecanne_ Ben de baktım ama çok pahalıydı aylık 120 mi neydi değil mi? Her ay o kadar veremem.ortak ya da ikinci el alınabilir
Ozguur geldigelenanne abone olmaktansa tek tek almaya karar verdim öyle daha hesaplı hem hemde içeriğini beğenmediğim ayı almıcam 🙈
Balbademim3 Ozguur kullananlar memnun gibi ama bilemicem olmazsa olmaz mıdır. Sonuçta bende kendi çapımda öğretiyorum öğreniyor, çocuktan çocuğa değişir bence ilgileri, ilgleneceğini faydalı olacağını düşünüyorsanız bir deneyin isterseniz