ceyhunun_annesi Dzeyy teşekkür ederim canım doktorlar vermeyin diyo onda hemfikirim aksıni düşünmüyorum ama işte aile büyükleri kafamı allak bullak ediyo
okuyananne222 ceyhunun_annesi ben doğdugundan beri her gün bir çay kaşığı kadar verdim bence verilmeli. Süt ne kadar sıvı olsa da su başka bir değer. Mama veriyor isen kesinlikle vermelisin
EB1661 ceyhunun_annesi sen babana deki zaten anne sütünün yüzde 80nı su kalan 20side yediklerim de bence. Allah korusun nasıl ağızlarına yakıştıra biliyolar minicik bedenlere ölümden bahsetmeyi. Her ağızdan çıkana uyma verceğin zamanlarda gelicek elbet ama daha çok küçük en azından 40nı bekle 🤲
ceyhunun_annesi EB1661 bende çok kızdım zaten hassas donemdeyim bide böyle konuşup iyice korkutuyolar, teşekkür ederim canım benim bekliycem bende verme taraftari degilim Allah tüm evlatlarımızı korusun 🙏🏻🙏🏻
EfeveMert ceyhunun_annesi sütünü 1 cay bardagi sag 1 saat dolapta dinlendir sonra babana göster alta komple su inecek üste tas catlasin 2 parmak yag cikacak o zaman anlar anne sütünün % 80 inin su oldugunu 3 ay 22 günlük daha hic vermedim su
Minnossareannesi ceyhunun_annesi Su zehir değil ki çay kaşığı ile verebilirsiniz verilmeme amacı hem süt yeterli hem de su içtikleri zaman mide doluyor emmek istemiyorlar abartmadan verebilirsiniz yaz bebeği olsa ben verirdim sanırım biz mama kullandığımız için her mamadan sonra bir çay kaşığı veriyordum 5. Ayda ek gıdaya başladıktan sonra suluk ile vermeye başladım
ceyhunun_annesi Minnossareannesi bagirsaklarin da sorun yaratiyo diyenlerde var o yüzden tedirgin oluyorum
Minnossareannesi ceyhunun_annesi Yanlarında bi kere verin rahatlasınlar sürekli görmüyorlar ya boşverin bi daha vermezsiniz
Lacivert ceyhunun_annesi yok canım yok verme büyükler maalesef anlamıyor anlatamıyorız ama anne sutunun ön sutu zaten su ihtiyacını karsılıyor bebeğin
Belinaymuhammadi ceyhunun_annesi valla ben 6 ay beklemedm 1 haftalikken verdim kızım içiyordu şimdi kızım susuz kalmaz hep su içmek ister🥰
Guzelkizimbenim Snfk nasıl yani 6 buçuk aylık ek gıdaya başlamıştır sadece 1 tatlı kaşığı su mu veriyorsunuz
Gamzeburkan ceyhunun_annesi herkes vermeyin diyecek ama tamamen tercih meselesi mesela ben 2 haftadan sonra çay kaşığıyla verdim hava çok sıcaktı ben vermeyi tercih ettim
ceyhunun_annesi Gamzeburkan tabi tercih meselesi ama şuan hic bi doktor önermedigi için kafa karışıklığı yaşadım ister istemez