elifle
Canım ıspanağı doğrayıp biraz haşlıyorum daha sonra tencerede soğanı kavurduktan sonra iki yumurta kırıp haşlanıp suyu sıkılmış ıspanağı ekleyip ıspanağın azlığına çocukluğuna göre sütü ekliyorum süt kaynamaya çıktıktan sonra kapatıyoruz sütün beyaz kalması daha lezzetli oluyor servis ederken üstüne karabiber çok lezzetli oluyor 🤤😊