Sedonay Sibelvahdetalis valla bence şuan alınmaz yüksek çünkü ama daha çok yüksrlcek diyende var düşcek diyende var göze alıyorsanız alın şimdi uzun vadede kazancınız olur diye düşğnüyorum
Sibelvahdetalis Sedonay bende cok kararsız kaldım ama almam gerek sanki para olarak harcanır uzun vade düşünüyorum
Nilican Sibelvahdetalis 6-7 ay önce 485 den aldım çok düştü geri kar ettim. Yaz ayında hep daha da yükselir ocak ayiba doğru düşer.gelecek yaza daha da yükselir
Elif1010 Sedonay 534 den aldık aylar önce dibi gördü bekledik bekledik şuan yükselişte ve 600 ü bulacak denildi hep bekliyoruz