Nurdem0433 Aile hekimine götürdüm. Dediğiniz gbi probiyotik verdi toz halinde. Ve şurup yazdı. Keşke daha önce gitseydim 1 hafta oldu neredeyse😔 ateşi ishali bide damaklariyla uğraşınca diştir ishali geçer diye düşünmüştük çıkmak üzere diside çünkü.. İnşallah 3 güne kadar etkisini gösterir yoksa hastaneye goturmelisiniz dedi 🥺