2halime Allah bağışlasın benim oğlumda ishal olmuştu hatta buraya bile yazmıştım diş diye düşünmüştüm Dr götürdüğümde test yapıldı ve gıda zehirlenmesi olabilir dedi periyodik verdi toz halinde günde bi paket yoğurdun içine katıp yedirdim geçti bugünde 3 defadır ishal şeklinde yapıyor diş geliyor yine 17 aylık yine periyodik kullanmaya başladım sarı leblebide az ezip veriyorum ama mutlak Dr götür geçiştirme ishal olması demek vücudun susuz kalması demektir