Miracimmm Eyllamn3 benim ilk defa oldu canim adetime 9 10 gun var 3 gundur kahverengi leke geliyor insallah kötü bisey değildir
Patilimom Miracimmm vermeyebilir yerleşme kanamasıysa zaten daha çıkmaz en iyisi 10 gün bekleyip yapmak😊
Mom084 Miracimmm valla benimde adet günüm öyle oldu 2nvi gün normalde 3ncu gün kesildi diğer ay da böyle olursa doktor a gidicex 🙄
Miracimmm fatimaozel bugün erken gebelik testi alıp yaptım ama negatif çıktı doğru mu degilmi bilmiyorum da 9 gün var çünkü adetime
fatimaozel Miracimmm lekelenmeniz devam ediyor mu canım? allah gönlünüze göre versin erken daha biraz bekleyin
Miracimmm fatimaozel evet ediyor canım neden oluyor hiç bilmiyorum gerçekten ilk defa böyle bisey geliyo basima 🤦♀️
Cngzhn Miracimmm panik yapma canim,22aylik bebegim var aynisini yasadm,solugu doktorda aldm,emzirirken olabliyormus