Ben 10 aydır şampuan hem yenidoğan hem farklı bir seri deterjan ve leke çıkarıcı spreyini kullanıyorum hatta spreyden o kadar memnunumla kendi kıyafetlerimize de sıkıyorum leke varsa. Kızımın cildi hassas poposuna sleepy naturel bile kullanmıyorum kızarıyor pamukla siliyorum ben bi sıkıntı yaşamadım