@fistikcisahap Bence bebeğin alerji durumuyla ilgili bu konuda firmanın iletişim önemi olabilir sadece. Bende mustelada yaşadığım sıkıntıyı hiç bişiyde yaşamadım şampuanı alerji yaptı hele güneş kremi çocuğumun bütün vücudunu öyle bir döktü ki büyük büyük şiş kızarıklıklar meydana geldi. Mustelaya derdimi anlatıyorum “ Çocuğunuz sezaryan mı doğdu normal mi? Anne sütü mü alıyor mama mı? Boyu kaç kilosu kaç ” diye soru sormaya başlayınca ben delirdim “Bunlarla ne alakası var konunun ” diyince. “ En kısa zamanda iyileşir umarım” diyip kapattı. O yaşadığım siniri unutamıyorum. Geçmeseydi ki haftalar sürdü geçmesi kaç doktor kaç krem kullandım en son kortizonlu kre kullanacaktık Allahtan geçti. Sonra minoris kullandım el sabunu, şampuan gayet memnunum bi sıkıntı yaşamadım. Yani önemli olan firmanın çözüm odaklı olması. Mesela bir daha asla Mustela kullanmam