Ya ben de sizin gibiyim oğlum on üç aylık su içmiyor dediğiniz gibi iki kaşık içse sonra püskürtüyor neler neler denedim bardakla biberonla çay bardağıyla alıştırma bardağıyla sulukla enjektörle bile denedim yok içmiyor çocuk kimisi diyor emzirmen yeterli oradan alıyor diye bir iki kaşık içiyor elini bardağın içine sokup oyun yapıyor ne yapmak lazım ben de korkuyorum