cokgezenti_30 benim doktorumda ne kadar içerse okadar ver diyor fazlası zarar olan bişeymi su ,havalar sıcak .biz kardeşimizi 1 yaşında su kaybından kaybettk . Ben dikkat ediyorum bu konuya siz bilirsiniz yanindoktorunuz yeterli diyorsa sizde yeterli görüyorsanız benim için problem yok ama ben kızıma günde 500 ml den az vermiyorum