Nicksiz enfeksiyon var kanında ,,bağışıklığı zayıflamış oyüzden ateşi çıkıyor.
bebeginiz yeterli beslenmiyor,emziriyorsanız protein içerikli yiyecekler yiyin yada yedirin ,
kanında enfeksiyon olduğu için ciddiye almanı tavsiye ederm farklı bi doktora giderek,,benm bebegm bir hafta hastanede yattı enfeksiyon yüzünden serumla atmak için ,,çok zor hele hastanede bir 9aylık bebkle durmuyo çünkü,, tavsiyem başka bi doktora götürün ilerlemeden ilaçlarını kullansn geç kalmadan inşşallah iğleşr yavrucak