Kızlar oğlum 8 aylık 2 gündür ateşi düşmüyor dün akşam 39,5la acildeydik ama ilgilenen olmadığı için geri eve döndük bir tane yaşlı adam getirmişler yanında 20 kişi evet tam 20 kişi vardı adamın yanında oda dışında bide hastane dışında o kadar insan vardı o kalabalıkta doktorlara da hak verdim nefes alamadık kalabalıktan bide kavga gürültü dayanamadım evde baktım gece iyiydi ama şimdi yine ateş arttı 3 saatte bi ilaç veriyorum dün de bezinde kan gördüm kan testi yaptırdık ama doktor idrar sonucu olmadan söyleyemem dedi kan nasıl çıktı onu da bilmiyoruz bi küçük bebeğim daha var ikisiyle perişan haldeyim dün sabah 5ten bu saate kadar toplam 3 saat anca uyudum başına gelen var mı ateşi nasıl düşürürüm bide kan testinde şimdi atıyorum temiz mi çıkmış acaba ?