Birbebekbiranne Canım önce kanda çıkar hatta benim ilişkiden 11 gün sonra test yaptığımda kanda belli olmuştu ben pek sağlık ocaklarına guvenmiyorum açıkçası herkesin doktoru elbet farklıdır ama ben hamileyken bana bebekte kalp atışı yok ölmüş bu diyip koştur koştur acillere yollatmisti ve bir defada kan verdiğimde kan değerlerim düşük olmasına rağmen birşey yok demislerdi başka bir hastanede tekrar bir kan versen Net sonuç alırsın hakkında hayırlısı olsun canım