Birbebekbiranne Selamın aleyküm kızlar hayırlı sabahlar. Adetim baya baya geçiyor geçen günler tam üst üste 5 test yaptım hepsi pozitif ti herkes tamam hamilelik var dedi dün kan verdim 0.2 . Demek istediğim idrarda olup kanda nasıl çıkmaz ki
sonsuzmutlulukkk Birbebekbiranne Enfeksiyon yaşayıp testlerde pozitif gördüm kanda negatif doktorda öğrendim bende
ikizbabymom Birbebekbiranne idrarda çıkıp kanda çıkmaması biraz tuhaf olmuş ilk kanda çıkar gebelik başka bi hastanede tekrar test ver bence
Gokturk3518_ Birbebekbiranne Bebeğiniz kaç aylık doğum yapa li ne kadar oldu bende düşünceler içindeyim 😔😔
Birbebekbiranne zeynepduha Yani böyle birsey olabilir mi ztn bu ay adet olmadım 17.gun geçti üzerinden
Birbebekbiranne sonsuzmutlulukkk hiç bir enfeksiyonum yok cnm yani çünkü 6 ay önce enfeksiyonum komple geçmişti
sonsuzmutlulukkk Birbebekbiranne Bende öyle oldu enfeksiyon bazı testler de öyle yapıyormuş.bide testlerde silik çizgi mi vardı artık çoğu testte 5dak sonra negatif de olsa çizgi beliriyor belki öyle de olabilir
ikizbabymom Birbebekbiranne sağlık ocağı da testleri devlet hastanesin gönderiyo zaten bugün mü randevun var
Gokturk3518_ Birbebekbiranne stres falan yaptıysanız can sıkıntısı oyuzden de gecikmiş olabilir Allah gönlünüze göre versin
Birbebekbiranne Gokturk3518_ Stres yok cnm ya istenilen gebelikte ama ilkkez başına gelio normalde asla idrarda bile çıkmaz kk
Cihangiriinannesii Birbebekbiranne Tekrar bi idrar testi yapın bakalım yine pozitif çıkarsa başka bir yerde kann testi verin. Sağlık ocağı pek güvenilir olmuyor yanlış çıkabiliyor saatlerce bekletiyorlar kanları göndermek için