Efruzzz aslında bu durum her anne ve çocuk arasında farklılık gösterir. Ben kedi deneyiminden yola çıkarak söylüyorum, ilk ayıracagim zaman biraz araştırdım, 3 yasa kadar da anne ve çocuk kendini hazır hissetmiyorsa ayırmak mecbur değil diyordu uzmanlar. Ayırdığın zamanda aradaki bağı zedelememek ve çocuğun güven duygusunu elinden almamak gerekir. Bu yüzden Ben onu direk yalnızlığa mecbur bırakmak istemedim hem içimde rahat etmedi. Baktım sorun yok odama geçtim. Oda kendi yatağında yatıyordu gidisimi farketmedi bile ama dediğini gibi her kıpırtıda müdahale etmemek lazım asıl müdahale edince çocuğu biz uyandırıyoruz.