Laden ya beni gece beslenmesi çok yoruyor. Hala üç saatte bir uyanıp mama arıyor. Şu veriyorum apartmanı yıkıyor 😂 emzik veriyorum bakiyo mama yok yine kendini sıka sıka ağlıyor. Kıyamıyorum veriyorum. Birde gece benim yanımda yattığı için, ben yanına yatınca sesten uyanıyor rahatsız oluyordu sanki. Aklımdaydı önümüzdeki hafta kendi odasina geciricektim. Oğlum bu gece o yatağı seçti bakalım neler olacak 🙈🌸