Gzemx kızımı gece hiç beslememiştim. Anne sütü az alıyordu. Gece emmiyordu zaten. Deliksiz uyurdu sabaha kadar. Gelişimi de kilosu da hep çok iyiydi.
Şimdi oglum sadece anne sütü alıyor, sabaha kadar çok kalkıyor. Mamanın sindirimi ve tok tutma süresş bence daha uzun. Bebegim gece uyanmasa ben kalkıp beslemezdım.