Gzemx 7,5 aylik oglum. Kendisi uyanmazsa asla uyandirmam(ki uyanmiyor). Dr da uyku rutini olusmasi için elleme diyor. Ben de evham yapmıştım ama cok sukur gelişimini etkilemedi aksine uyku duzeni var 1 1,5 aydir. Zaten dislerden sonra gece beslenmesi kesilmeye calisilmali, yani ilerde de gece beslenmesini bırakmasi icin ugrasabilirsiniz,aliskankik haline gelebilir bu ruya öğünü