MrsNur Prensesimlina 15 gün önce aynı durumdaydım, akşama doğru bebeğimin ısısı 38 e geldi, ve ben fitil vermiştim, geç kalmaktan iyidir, ateş çok tehlikeli :( bundan sonraki aşılarda da artık öyle yapıcam, hem doktorum huysuzluğunuda alır demişti
miladeniz MrsNur sakın yapma oyle bırsey daha sonrakı hastalıgında allah korusun vucut korumasız olur ılacın bır etkısı kalmaz zorunda kakmadıgın surece fıtık verme bence
CerenCyln Prensesimlina ben hemen vermek istemedim vucüdunun savaşmasına müsade etmek için 37,5 a kadar geldi sonra düştü. Biraz daha çıksaydı vermeyi düşünüyordum ama
Prensesimlina CerenCyln benim ki 38 e çıkmıştı 3 kere 4 saatlik arayla bir çay kaşığı verdim çok şükür sabaha karşı düşmüştü
Serrax Prensesimlina merhaba sizin kaç gün sürdü ateş acaba? Biz de dün sabah aşı olduk 2.ay şu an 37 lerde ateşi,vermiyorum şurup ama bekliyorum başında😞 gözümden de uyku akıyor
Prensesimlina Serrax akşam 10 gibi başlamıştı sabaha karşı geçmişti şurup vermiştim 37 yi görünce daha fazla çıkıcak diye korkmuştum 38 e kadar yükselmişti hatta 😑
Serrax Prensesimlina bizim bazen düşüyor ama bazen hala 37,1-2 oluyor ya sabaha geçer diye bekliyordum ben de🤦🏼♀️ İlaç vermedim çıkmıyor fazla diye ama böyle de sürekli takip etmek yoruyor valla
Prensesimlina Serrax bence ver derim ama sen bilirsin yine de toplamda 3 kere verdim çay kaşığıyla zaten yarısı dışarı gitti yarısını yuttu diyebilirim ama işe yaramıştı