Evet ortalık virus ama çocuk ağlarken dezenfektani falan düşünmüyorsun o kadar temizlik eşyası aldım yanıma ayriyeten uçakta da veriyorlar ama çocuk o haldeyken çok panik oldum ben o yüzden sadece onu sakinkestirmek için uğraştım bide benim oğlum herkesten uzak malum ortalık biyke olunca kimseyle gorusmuyordum insan görmüyordu onun dezavantajini yaşadım yani benimki biraz zor geçti bide ben İstanbul’dan bindim kocaman bir havaalanı çocuğu kanguruya koydum ama 4 5 defa takilip açılınca çocuk iyice gerildi yanlız olmak kötüydü benim için umarım tekrar yanliz gitmek zorunda kalmam tüm negatif şeyleri yazdım ama siz yasamassiniz inşallah sizin çocukta biraz büyük oyalayack birşeyler bulursunuz muhakkak inanın o durumda olan insan hastalık faalan dinlemeden yardım ediyor bende olsam yardım ederm yani