Merhaba. 13 aylık araba yolculuğunda bile ayakta gitmek isteyen bebeğimle uçak yolculuğu yapıcam haftaya 2 saatlik ve çok endişeliyim. Korkarmi sıkılırmı ağlarmı 🤦🏻♀️ televizyon telefon izlemez günde sadece 10 dj Alibaba izlemesine izin veriyorum ama sıkılmasına karşı alibabanın videosunu indiriyim diyorum denize düşen yılana sarılır misali. Emziriyorum ama örtüyle emmekten nefret eder nasıl yapıcam onu düşünüyorum😕
Başkaa önerilere açığım bebeğiyle yolculuk yapan korkan ağlayan sıkılan varmı neler yaptınız 🙏🏻