Cns1903 Duygub123 ben eve geldıgım güm bant yapıstırdım duş aldım sonra ki gün bandı çıkardım su değmesi lazım diye pansuman da 2 gün yaptım
Dn123 Duygub123 ben 2 gun taktim o bandi sonra çıkardım sadece kuru tutman lazım. Mesela ben o katlı bölgeye gazlı bez koyup oyle giyiniyorum terledigimde falan ıslanmasin diye
twomothersofhoney Duygub123 Ertesi gün duşa girebileceğimi söyledi, 4 gün yaptım dikiş izimde kalmadı
Annesininkuzucugu Duygub123 ya ben hiç pansuman falan yapmadım, doktorumda öyle birşey demedi…3 gün sonra kontrole gittim bandı kaldırdı
Echche Duygub123 bunu en doğru doktorun söyler nasıl işlem uyguladığını o biliyor kimsenin dediğini yapma bence. Benim yapıştırma oldu bant vardı onunla duş aldım 4 5 gün sonra bantı çıkardı sprey sıktı bi daha açık duş aldım fon makinesiyle uzaktan kuruttum
karabocuk Duygub123 bir haft sonra su geçirmez bantı doktorum cıkardı ve hiç pansuman yapmadım direk banyoya da girdim allah allah 20 gün cok değil mi. sonradan da iyice iz kalmasın diye bir krem vermişti doktorum bir iki tüp bitirdim ondan
nickimikili Duygub123 ben ilk iş hemen girdim zaten doktor eve gittiğin gibi gir dedi doktorumun tavsiyesiydi yani sütün hızlı gelmesini sağlıyor kesinlikle. 3 gün sonra su geçirmesi 1 hafta sonrada tüm bant olayı çıkardılar benim hiç bir şey kalmadı 20 gün nasıl kapalı kalır anlamadım hava almazsa iyileşmezki 20 gün yıkanmadan mahvolur insan doktordan doktora ne büyük fark var
Duygub123 nickimikili 20 gun yikanmadim diye bisey yok yikandim tabiki du gecirmez bant yapistirdim benim asil sormak istedigim bantsiz yikanmak ne zaman olur du ☺️
nickimikili Duygub123 anladım bantsız olarakta ben 3-4 gün sonra yıkandım zaten 20 günde yaranız kaynamış olmalı eğer dışarıdan bakıldığında kaynamamış gibiyse aman ihmal etmeyin
Dgndrmz Duygub123 bana hiç yapıştırmadılar canım öyle söyleyim. Öyle bir ypışkan oldugunuda cok sonra öğrendim çünkü mecburi sezaryene alındım sezaryene dair hiç bilgim yoktu. İlk banyoda sardım yaptım sadece hatta annem yaptırdı diyim. Snrasında direkt sarmadan yaptım ama korkumdan 3-5 dakkada hemen çıkıyodum ameliyat yerm hep açıktı benim. Pansuman dahi yapmadm söylemediler çünkü. Snrasında ayaklarım dikiş yerlerim biraz şişince baska doktora gittim o söyledi banyo sonrası kurutma makinasıyla hafiften kurut pansuman yap diye ne kadr süre yaptım onu hatırlamıyorm
Prens0205 Duygub123 bana eve gittiğin gibi duş alabilirsin bantla dedi 3 gün sonra da bandı çıkar duştan sonra kuru tut ve batikon sür sabah akşam demişti
Elifefeibrahim Hastaneden ciktigim gun yani 3. Gin bir kere yapistirdim bant baskada yok cnm sen gc bile kalmışsin
Meryycan 1prens1prensess açılma nasil oluyo anlatırmısınız. Suan benimde camasirima silik şekilde kan izi görüyorum bide dikiş yerim sert normal mi acaba bu
Meryycan Meryycan aynadan bakmaya çalıştım görebildiğim kadarıyla tirnagm kadar bi kısımda cok hafif bi ayriklik vardi ama suan geçti. O sertliği genel cerrahi doktoruna sordum cok normal iç dikişlerden dolayı oluyor 6 aya kadar düzelir yumuşar dedi.korkulcak bisey yokmuş yani
Doga0202 Duygub123 bantı ertesi gün hastanede çıkardılar, sonrasında pansuman falan da yapmadılar bana da yapmamı söylemediler, eve geldiğimde banyo yaptım, ozellikle yıkamamı istedi doktorum, bir sorun yaşamadım
Asildeha2 Duygub123 bana yaramı hiç kapartırmadılar ki 🤷🏼♀️ açık kalsın dediler daha hastanede açtılar benimkini eve de gelince 1 kez bant yapıştırdım banyo yaptım tamam dikilrimi de perşembe aldırıcam 7 günlük anneyim