Duygub123 20 gun o bantla nasil dayandiniz 😳 3.gun bant cikti dus ilk gunden itibaren almaya basladim doktorunuzun demesi lazimdi. Bant yapistirdikca hava almadikca yaraniz da iyilesmez, sisligi de inmez yaranin iyilesmesi icin hava almasi ve kuru tutulmasi gerekiyor. Artik cikarin korkmaya gerek yok cok uzun sure olmus cikarinca doktorunuzun onerdigi bir krem varsa iz ve sislik icin( bana bepanthol anti-scar jel vermisti) onu kullanmaya baslayin