Aysenur348f 2balkiz çok düz düşünmüşsünüz bizim de ikili olanların teki denendi teki duruyor tertemiz
Ozlemm0 Aysenur348f Aynen ikili olanlarda duruyor bizim ağzına bile almadı bebeğim tertemiz ama açıldığı için satmayı düşünmedim hiç
2balkiz Aysenur348f emzikler ikili satılıyor ama şeffaf kutunun içinde yan yana duruyor hanımefendi. Biri açılınca otomatik olarak diğeri de açılmış oluyor. Aynı emzikten kullanıyoruz biz de. Neyin savunması anlamadım? Bu bayanınki zaten poşetin içinde hiç açılmamış. Belli. Emziklerden birini kullandı birini kullanmadı ne demek?
Aysenur348f 2balkiz ben onu savunmuyorum ayrıca savunulacak bir durum yok ortada. Satamayacağı bir durumda olsa burda sormaz. Sizin kullanılmış emzik alıyormuşcasına insanlara saldırmanız hoşuma gitmedi o yüzden yazdım.
rosalia Annesicyn olur satabilirim yalnız daha önce hiç satış yapmadım süreç nasıl oluyor hiçbir fikrim yok
2balkiz Aysenur348f siz de bana saldırıyorsunuz? İkisi aynı kutuda olan emzikler için birini emdi diğerini emmedi gibi bir bahaneyi nasıl söylersiniz? Neresinden tutsam elimde kalıyor. Asıl sıkıntılı olan siz mişsikix 😀
Aysenur348f 2balkiz değerli hanımefendi ben satıcı değilim. Eğer okuma yazmanız varsa satan hanımefendi de kayınvalidesinin yurt dışından çifter çifter yolladığını söylüyor. Kadın açılmış kutunun yanındakini değil hiç açılmamış olan kutudakini ya da elindeki şekliyle ambalajlı olanı satıyor. Sonuç olarak ne alan sensin kardeşim ne de satan ben. Benim elimdeki de aynı emzikten ve hiç açılmamış açılmayacak kutudan
bikerem Postun basliginda 2.el yaziyor,alici olmayan ne diye girip okuyarak vakit kaybedip bosuna yaziyor,anlamis degilim. Birsuru baska post var orda takilin